Hoe werkt shoppen op BlijGoed?

Hieronder vertellen we aan de hand van verschillende onderwerpen de werkwijze van BlijGoed.

Het unieke karakter van BlijGoed

BlijGoed is het verkoopplatform voor dagbestedingsateliers waar mensen met een beperking bijzondere producten maken. De makers zijn nauw betrokken bij de keuze van de producten, ze maken zoveel mogelijk zelf teksten en foto’s en verpakken en verzenden jouw product. Soms kan het voorkomen dat het niet lukt het product te leveren omdat er per ongeluk iets is gebeurd. Wees dan niet boos, maar kies gewoon een ander product waarmee je jezelf, de maker en anderen ook een BlijGoed gevoel geeft.

BlijGoed is kopen van de maker

Het bijzondere van BlijGoed is dat je contact houdt met de maker(s) tot je het pakket hebt ontvangen. Dat is uniek en betrokken. Koop je meerdere producten van één atelier, dan wordt er natuurlijk gekeken of er één groot BlijGoed pakket van gemaakt kan worden. Het allerleukste is als je het pakket zelf komt ophalen. Dan zijn er ook geen verzendkosten. Maar verzenden kan natuurlijk ook.

Blij retour?

Alle makers op BlijGoed maken je graag blij. En daar doet iedereen enorm z’n best voor. Voor het BlijGoede gevoel van iedereen (en het milieu) vragen we je bewust te bestellen. Als het product toch iets anders is dan wat je had verwacht, hopen we dat je er toch van gaat houden of er iemand anders blij mee gaat maken. Als dit ècht niet lukt, dan kun je het product natuurlijk retourneren. Ook als er onderweg met de verzending onverhoopt iets mis is gegaan. Hoewel: scherven brengen geluk.